HTML

2012.11.28. 09:34 btoth

Lefutjuk a maratont....

36 éves vagyok, és jelenleg 100 kg. És aki most arra számít ez egy káming-áut lesz, és bevallom, meleg is vagyok, az nagyon téved! 

Fiatalabb koromban rengeteget sportoltam. Műkorcsolya, tenisz, cselgáncs, úszás, triatlon, kenu. Amikor bekerültem a főiskolára, és elkezdtem dolgozni, eltunyultam, és egyből elkezdett nőni a hasam. Még mindig magam előtt látom Giovanni (azaz Vikol János) rajzát, aki egy karikatúrában (ami sajnos azóta elveszett) vázolta, hogy ha így haladok tovább, úgy megnő a hasam, hogy nemsokára pisilésnél már csak a cipőm orrára erősített tükör segítségével fogom látni a kukacomat.... Bár ott azért még nem tartunk, de az elmúlt években szép lassan a fogyókúra nagykövetévé váltam. Az egész 2008 novemberében kezdődött, amikor Hódy Gábor kitalálta: fogadjunk, ki tud többet fogyni Norbi Update segítségével két hónap alatt. Én egy hónap múlva boldogan felhívtam, fogytam négy kilót, mire ő: “tényleg? Én el sem kezdtem!” Hát köszi, Gábor! Rá két évre Váradi Gáborral fogadtunk, hogy az esküvője napjáig mind a ketten lefogyunk 85 kilóra. A fogadás pillanatában mind a ketten 95 kg-ot nyomtunk. Az esküvő napján ő 85, én 105 kg voltam. Konkrétan amit ő lefogyott, azt én kaptam meg. Egy igen drága whiskey-m bánta. Persze nem kellett volna előtte egy éttermet nyitnom, ez némiképp rontotta az esélyeimet. 

Azóta nincs olyan fogyókúra, amit ki ne próbáltam volna: Norbi Update, 90 napos, Gastroyal zsírégető klub, léböjtkúra, akupunktúra, szénhidrát szegény diéta, még felsorolni is nehéz. A maga módján mind használt, ezért is alakult úgy, hogy minden télen leadok 10-15 kilót, majd nyáron szép lassan vissza minden. De hát ilyen a vendéglátósok élete, akik jó szakácsokat alkalmaznak. Persze a sok éves tapasztalat szerint én már attól is hízom, ha megírom, vagy csak elolvasom az étlapot. Rájöttem, hogy kizárólag az étkezéssel nem lehet fogyni, úgyhogy nagy elhatározásra jutottam: 2013-ban lefutok egy félmaratont, és átúszom a Balatont. Mind a kettőre volt már példa, kb 15 kilóval és 15 évvel ezelőtt. És, hogy miért osztom ezt meg a nagyvilággal? Hogy az is motiváljon, amikor TE, aki ezeket a sorokat olvasod, pár hónap múlva rákérdezel, hogy hogyan is áll ez a projekt? Ciki lenne azt válaszolni, hogy befuccsolt. 

Amikor ezt az ötletet felvázoltam Mike barátomnak, egyből csatlakozott. Ha Benned is van elég motiváció, csatlakozz te is, minél többen csináljuk, annál nagyobb buli, és persze annál többen tudjuk egymást is rugdosni a cél érdekében, rosszabb esetben a maratonon a cél irányába. Már látom is a képet magam előtt. Lehet egy mentőt is kellene hívnunk, biztos ami biztos... :)

Bevallom, félek, hogy feladom, de pont azért fogok a blogban beszámolni időről időre a fejleményekről, hogy ezzel is motiváljam magam, és persze TI is motiváljatok engem! :)

És akkor a határidők:
Balaton átúszás: 2013. július 6.
Nike félmaraton: 2013. szeptember 8. (egyben Édesanyám születésnapja)

Hajrá!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tothbal.blog.hu/api/trackback/id/tr474931181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása