HTML

2013.02.14. 09:10 btoth

Ki marad otthon? És ami még fontosabb, ezek után mi marad otthon?

Szeretném előre hangsúlyozni, hogy ez a bejegyzés mindenféle politikai véleménytől, és nézettől mentes! 

Imádom Magyarországot. Északról délre, keletről nyugatra bejártam az egészet, vízitúráztam majd az összes folyó teljes hazai szakaszán, túráztam a legtöbb hegységben, voltam kisvárosban, nagyvárosban, faluban, hogy a Balatonról ne is beszéljek. 28 éves koromig még külföldre sem nagyon jártam, bár a lehetőség adott lett volna, hisz a családom igen jelentős része - sajnos - külföldön él. Azóta persze én is rákaptam az ízére, és szeretek utazni, szeretek úgy más országban lenni, hogy nem turista vagyok, hanem egy időre helyinek érezhetem magam. Velük élek, átérzem az örömeiket, problémáikat, és így rájövök arra, máshol sincs kolbászból a kerítés, de azért mégis jobb a helyzet. Másfél hónapja jöttem el otthonról, és valamilyen perverz meggondolásból minden nap elolvasom az otthoni híreket. Egy csokorba összeszedtem az utóbbi idő termését. Ezek magukban is igen nagy botrányt okoznak, de az még elszomorítóbb, hogy sorra jönnek, lassan minden napra jut egy.... Akit érdekel, és esetleg valamilyen különleges oknál fogva nem hallott ezekről a botrányokról, a linkekre kattintva eléri a részleteket...

Hálózatfejlesztési közbeszerzési botrány...  

Új alaptörvény... Ismét...

Zsiga Marcell titokzatos házvásárlása... 

Molino a Kossuth téren... 

De más már nem tehet ki...

Debrecenben ultra szurkolók a diákok fórumán

Majd Budapesten ugyanez... 

És végezetül egy régebbi hír... Ezek után tényleg nehéz indokot találni az otthon maradásra..... 

Szomorú, és egyben elgondolkodtató, hogy mi lesz így ezzel a gyönyörű országgal..... 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tothbal.blog.hu/api/trackback/id/tr145079616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása