HTML

Dumaparádé

Linkblog

2013.02.23. 11:11 btoth

Még itt vagyok, mégis sok minden már most hiányzik

A minap a mi drága SzabóÁgink, aki egy év után tér haza az USA-ból kiposztolta, mik fognak neki odahaza hiányozni a tengerentúlról,  úgyhogy ezt a posztot ő ihlette! :). Bár én csak két hónapot voltam itt, mégis szinte felsorolhatatlan sok minden fog hiányozni. Néhány példa a teljesség igénye nélkül:

Gyümölcsjoghurt - zöldségesnél kapható, ők itt Görög stílusú joghurtnak hívják, de köszönőviszonyban sincs semmilyen általam valaha fogyasztott joghurttal. Az íze édes, és általában friss gyümölcs, vagy gyümölcs püré van benne. A passion friut-os a kedvencem.

Passion fruit - azaz maracuja. Az egyik kedvenc gyümölcsöm, bár úgy néz ki, mintha valaki egy jókorát tüsszentett volna. Az itt kapható óriási, és hihetetlenül ízletes.

Passion-fruit-1.jpg

Dinnye - az itteni görögdinnye teljesen mag nélküli, és nagyon finom.

Sárgadinnye serrano sonkával - bár ez otthon is kapható, mégis itt szoktam most rá.

Bircher Muesli - a müzli itteni változata (bár Bircher egy svájci orvos volt, az ő nevéhez fűződik a müzli). Az alapját reszelt almával kevert müzli adja, tele friss gyümölccsel, joghurttal. Ahány helyen ettem, annyi féle módon készítették. Nagyon rá lehet kapni. Ez nagyon hiányozni fog!!!!

muzli.jpg

Az emberek mosolya és kedvessége - itt mindeni mindenkire mosolyog, ha megkérdezik, hogy vagy, akkor tényleg kíváncsiak rá. Az ő mosolyuk rád is rád ragad, és feldobja a napodat. Mindenki segítőkész, ha például tanácstalanul nézed a buszmegálló tábláját, biztos lesz valaki, aki odajön és útbaigazít. Ez a fajta hozzáállás sajnos otthon hiányzik.

Az ausztrál borok. Nem ittam rosszat. Mind friss, gyümölcsös, ízletes. Mondjuk egy ilyen napsütéses helyen ez érthető is. 

Seafood - azaz a tengeri herkentyűk. Halak, rákok, kagylók, polipok. Bár otthon is lehet kapni (némelyiket), de általában csak mélyhűtött formában. Itt minden friss, így teljesen más az ízvilág.

seefood.jpg

Delfinek - hihetetlenül megszerettem őket. Egyszerűen nem lehet mellettük rossz kedvű az ember, egy boldogsághormon a velük töltött idő. Mindig vidám, mindig játékos, és elképesztően okos állatok! És nem utolsó sorban az ember mellett az egyetlen olyan élőlény, aki élvezetből szexel! :) Komolyan mondom, ha 15 évvel fiatalabb lennék, még azon is elgondolkodnék, hogy elmegyek delfinidomárnak! :)

delfin.jpg

Napsütés, és meleg, egyszóval NYÁR - remélhetőleg ez hamarosan hazánkba is megérkezik, és nem kell már sokat várni rá.

Az LTE, azaz a széles sávú mobil internet. Nem tudom, hogy állnak a hazai mobilszolgáltatók ezzel a kérdéssel, de itt nagyon el lettem kényeztetve. Minden pillanatok alatt jön le neten keresztül, bármilyen tartalomra kíváncsi az ember. 

A nap közbeni nyugalom - hála a 10 órás időeltolódásnak, kezdem túlságosan is megszokni, hogy nem cseng egész nap a telefon. (mondjuk otthon is hagytam szegény anyukámra, ezúton is köszönöm neki a segítséget! :) ) Furcsa, de én, a nagy telefon buzi nagyon megszerettem ezt a helyzetet! Ahogy hazaérek, kezdődik a mókuskerék - több rendezvény, utazás kiállítás, és persze felkészülés a szezonkezdésre, úgyhogy vége a nyugalmas nappaloknak!

Tavaly nem volt ennyire rossz hazamenni. El tudnék még viselni itt egy-két hónapot. Egy dologban teljesen biztos vagyok! Vissza fogok én még térni ebbe a gyönyörű országba, és nemcsak a fenti dolgok miatt.....

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tothbal.blog.hu/api/trackback/id/tr555099846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása